Registrering Kirken


Nettbutikken er tilpasset bestilling fra kommuner. Ved registrering kan derfor feltet "Kommunenavn" virke noe forvirrende, men det er dette feltet du fyller inn navnet på fellesrådet, bispedømmekontoret eller det kirkelige organet.

1. Trykk på knappen: "Logg på - Ny kunde" øverst til høyre på siden
2. Deretter knappen "Fortsett" under Jeg er en ny kunde
3. Her blir du bedt om å fylle inn kontaktinformasjon

Se eksempel:


- Ved bestilling ber vi alle kunder om å påse at artikler og antall stemmer, samt at riktig målform på produktene er valgt. Under "Legg ved merknad" ved bestilling er det også mulig å gi oss viktig informasjon i forbindelse med levering, faktura ol.

- Utstyret vil bli levert i månedsskiftet juni/juli, altså i god tid før forhåndsstemmingen som starter i august.

- Faktura 30 dager netto sendes elektronisk i EHF-format ved levering av valgutstyret.

Vi gjør oppmerksom på at priser i nettbutikken er eks. mva. og at frakt kommer i tillegg.